Kandúrok és Cicalányok.

A tizennyolcas karikában: Felnőtt tartalom! .............................................. Én egy nagyon, nagyon kíváncsi és vidám természetű kandúr vagyok. :) Sok minden és mindenki érdekel. Hajkurászom a cicalányokat és közben próbálom meg fejteni a megfejthetetlent. A macskanőt. Ehhez keresem a szép, okos, tapasztalt, nyílt és segítőkész cicusokat. Nem magamnak, nem miattam. Nem, dehogy. Csupán jó szándékból, szívjóságból és önzetlenségből. Na meg azért, MERT MÁR ELEGEM VAN A SOK BALF@SZ KANDÚRBÓL. Miattuk kell értékes órákat eltöltenem a cicusokból érkező panaszáradat meghallgatásával! Ok. Tudom. Nekem is kevesebb cicusból lehetne válogatni ha ők nem lennének. De uraim. Akarom mondani, kandúrok. Legyetek már egy kicsit belevalóbbak. (ez itt az önkritika helye: legyek én is belevalóbb!) Hogyan? Hallgassuk meg a cicusokat is. Mondják el, írják le. Nem lesz rövid a válaszuk azt már sejtem :( Tudjuk, minden cicusnak más és más az igénye és elvárása. Amit nehezen lehet kiismerni és főleg teljesíteni. De, nem lehetetlen! Szóval cicusok akartok segíteni nekem, magatokon? Legyünk barátok, ismerősök.(egyenlőre) .............................................. Jó vagyok, ha van miért és hű vagyok, ha van kiért! Szeretek, ha kellemes és szenvedek,ha érdemes! De jónak lenni semmiért és hűnek lenni senkiért? Erre várni nem tudok csoda, ha rossz kandúr vagyok! ;)

Friss topikok

A horoszkóp megmondta.

2010.04.16. 11:38 | KandúrBandi | Szólj hozzá!

Címkék: férfi szerelem oroszlán horoszkóp partner kos nőcis

Én nem sokat foglalkoztam a horoszkópok olvasásával. Olyan szemfényvesztésnek tartottam, amit a női újságok tudnak csak eladni a mindent elhinni akaró csajoknak.Aztán egyszer mégis megakadt a szemem egy ilyenen. Mert több valós dolgot találtam benne, mint hamisat. Kilencven százalékban stimmelt az akkori kedvesemmel ami oda le volt írva.Azóta megnézem és felhasználom, amit a horoszkópjából meg lehetett róla tudni. És működik. Nekem bejönnek ezek az előzetes infók a „célszemélyről”. Többé-kevésbé. A lent említet két példa nálam a leg gyakoribb. Sőt, már azt is észrevettem magamon, hogy az ilyen nőket előnybe helyezem, ha választani kell.

 Na persze ez nem sziguruan vett törvényszerüség. Minden csillagjegyben született nőben van valami szeretni való.


OROSZLÁN (nő)- KOS(férfi)

Sokszor és sokat szeretkeznek. Nem ritka, hogy ezzel vezetik le a sok feszültséget és vitákat. Nagyon jól kijönnek egymással ezen a téren is. Szeretkezés közben is szenvedélyesek, csakúgy, mint a mindennapi életben.

Tanács: A Kos éreztesse az Oroszlánnal, hogy fontos, nélkülözhetetlen a számára, és rajong érte. Ha mindketten tisztelik és elismerik egymást, és ezt ki is mutatják, akkor a legjobbat hozhatják ki a másikból. Mindkettőre jellemző az akaratosság és makacsság. Jobb, ha megtanulnak engedni a másiknak, különben életük örökös harc lesz. 

 

 

SKORPIÓ (nő)- KOS(férfi)

Nagyon fontos kapcsolatukban a szex, fontosabb, mint a többi jegynél. Nagyon sokat és szenvedélyesen szeretkeznek, vágyuk az idő múltával sem lankad. Tabu nem létezik számukra, bármi előfordulhat.

Tanács: A Skorpió mindenképpen kevésbé próbálja birtokolni, irányítani a Kost, engedje kicsit szabadon. A Skorpió próbáljon megbízni a Kosban, és jobban teszi, ha nem rendez túl sok féltékenységi jelenetet, mert a Kos hamar elmenekül. A Kos pedig ne szítsa tovább a Skorpió féltékenységét, mert a Skorpió bármit képes megtenni, ha érzelmeiben bántják meg.

Ajánlott linkek a témában: http://csaknoknek.blog.hu  www.femina.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kandurbandi.blog.hu/api/trackback/id/tr181926433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása