Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kandúrok és Cicalányok.

A tizennyolcas karikában: Felnőtt tartalom! .............................................. Én egy nagyon, nagyon kíváncsi és vidám természetű kandúr vagyok. :) Sok minden és mindenki érdekel. Hajkurászom a cicalányokat és közben próbálom meg fejteni a megfejthetetlent. A macskanőt. Ehhez keresem a szép, okos, tapasztalt, nyílt és segítőkész cicusokat. Nem magamnak, nem miattam. Nem, dehogy. Csupán jó szándékból, szívjóságból és önzetlenségből. Na meg azért, MERT MÁR ELEGEM VAN A SOK BALF@SZ KANDÚRBÓL. Miattuk kell értékes órákat eltöltenem a cicusokból érkező panaszáradat meghallgatásával! Ok. Tudom. Nekem is kevesebb cicusból lehetne válogatni ha ők nem lennének. De uraim. Akarom mondani, kandúrok. Legyetek már egy kicsit belevalóbbak. (ez itt az önkritika helye: legyek én is belevalóbb!) Hogyan? Hallgassuk meg a cicusokat is. Mondják el, írják le. Nem lesz rövid a válaszuk azt már sejtem :( Tudjuk, minden cicusnak más és más az igénye és elvárása. Amit nehezen lehet kiismerni és főleg teljesíteni. De, nem lehetetlen! Szóval cicusok akartok segíteni nekem, magatokon? Legyünk barátok, ismerősök.(egyenlőre) .............................................. Jó vagyok, ha van miért és hű vagyok, ha van kiért! Szeretek, ha kellemes és szenvedek,ha érdemes! De jónak lenni semmiért és hűnek lenni senkiért? Erre várni nem tudok csoda, ha rossz kandúr vagyok! ;)

Friss topikok

Titkos női vágyak. 2-1 felállás.

2010.06.24. 21:54 | KandúrBandi | Szólj hozzá!

Címkék: férfi szex sex férfiak nők felállás vágyak egy dugás női baszás csoportos két titkos trió meglepetések

Nekünk férfiaknak megismerni a nőket egy életen át tartó kirakós játék. Valakiben mindig van olyan, amit meglepődve fedezünk fel. Ez persze az évek és a nők számának növekedési arányában egyre kisebb, ritkább meglepetéseket okoz. Én olyan öregnek számitok hogy már nem lepődök meg semmin. A minap az egyik kedves hölgy ismerősömről derült ki (többek között) hogy a felszín alatti vágyai közt ott van az hogy két férfival csinálja egyszerre. Azt szeretné hogy "jól ellássák a baját". Pakolják meg egyszerre ketten. Nehéz lesz neki összehozni. Legyenek ismerősök és megbízhatóak a fiúk. Vagy inkább, ismeretlenek. Az izgalmasabb. Én ebből kimaradok. (csak 1 ismerős vagyok) Nem is igazán lenne hozzá mersze, csak játszik a gondolattal. Igen ám, de ha már a gondolatában ott van, akkor abból könnyen valóság lehet. Szerintem csak alkalom kérdése hogy benne legyen. Azt pedig az élet adni fogja.

 

Talán valahogy így>>>

http://www.xhamster.com/movies/237386/nice_amateur_threesome_sex.html

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kandurbandi.blog.hu/api/trackback/id/tr72107737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása